سایت اخبار حواشی پرسپولیس
سایت اخبار حواشی پرسپولیس
خبر آنلاین باشگاه پرسپولیــس

پروویچ: اول شدن در برنامه 90 روحیه ام را بالا برد

مارکو پروویچ می گوید اول شدن در مسابقه اس ام اس برنامه 90 روحیه اش را بالا برده است.

از اینکه مردم گل تو را به عنوان بهترین گل انتخاب کردند چه احساسی داری؟

من بقیه گل ها را دیدم، آن گل ها هم واقعا فوق العاده بودند، اما به هر حال من انتخاب شدم. از هواداران ممنونم که به من رای دادند، این کار آن ها روحیه من را بالا برد.

 

در بازی با سپاهان هم فرصت گلزنی داشتی اما به همبازیانت پاس دادی.

از بیرون اینطور دیده می شود که می توانستم شوت بزنم اما اگر این کار را انجام می دادم، توپ به مدافعین سپاهان برخورد می کرد. به همین دلیل بهتر بود که پاس بدهم، البته در دقایق ابتدایی بدشانس بودم که شوت من به تیرک دروازه خورد.

 

به نظرت پرسپولیس در لیگ چندم می شود؟

سعی می کنیم بازی به بازی بهتر کار کنیم. خوشحالم که از زمان حضور گل محمدی تیم روند رو به رشدی داشته است. از سوی دیگر امیدوارم تیم های بالای جدول بد نتیجه بگیرند تا ما بتوانیم به رتبه های بالا صعود کنیم.

 

به نظرت چه تیمی قهرمان می شود؟

از حالا نمی توان پیش بینی کرد. در بالای جدول رقابت بسیار سخت است، 4 تیم بالای جدول و نفت تهران که در بازی با صبا 3 امتیاز گرفت مدعی هستند، البته پرسپولیس هم سعی می کند چراغ خاموش حرکت کند و خودمان را به صدر جدول نزدیک تر کنیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:اخبار باشگاه پرسپولیس,خبر امروز ,مارکو پروویچ,,برنامه90,گهر دزود, توسط فواد